OptimizeMe: Trening Siłowy, Kettlebell, Cross, Kulturystyka i jeszcze więcej!

Trening SIŁOWY w domu z KETTLEBELL (lub hantlami)

Trening Siłowy w domu Ćwiczysz w domu? Na kanale Kettlebell Workouts właśnie wrzuciłem nowy trening siłowy, który możesz wykonać z kettlebell lub hantlami. To propozycja treningu Full Body, czyli taki w którym zaangażujesz całe swoje ciało. Trening zawiera również dedykowaną rozgrzewkę. Poniżej zajawka. Szybki sneak peak, żeby zobaczyć co może Cię czekać jeśli zdecydujesz się na wspólny trening si...[Read More]

Poranna gimnastyka przez 21 dni – CODZIENNIE!

PORANNA GIMNASTYKA W ubiegłym tygodniu na kanale Kettlebell Workouts ruszyła seria Obudź Ciało, czyli kilkuminutowa poranna gimnastyka, którą każdy może wykonać w domu. Codziennie rano przez 21 dni, tuż po obudzeniu spotykamy się, aby rozruszać nasze ciało.  Siedzący tryb życia Kelly Starrett, twórca takic bestsellerów jak Być sprawny jak lampart oraz Skazany na biurko uważa, ż...[Read More]

Nie czas umierać – Seniorze, rusz się!

Jak wygląda aktywność fizyczna seniorów? Moim zdaniem biednie, dlatego mówię: Seniorze, rusz się! Nie czas umierać.

ALE jaja! Oto sprawdzony sposób jak schudnąć szybciej

ALE jaja!Oto sprawdzony sposób jak schudnąć szybciej Jaja jak berety. Kto by się spodziewał, że jaja mają swój światowy dzień w kalendarzu? Od 1996 roku drugi piątek października co roku należy właśnie do nich. Pomysłodawcą dni i koordynatorem jest Międzynarodowa Komisja ds. Jaj (tak, jest coś takiego), której celem jest edukacja i podkreślenie ważnej roli jajek jako elementu zdrowej, zbilansowane...[Read More]

Jak wytrwać w postanowieniach? 4 praktyczne wskazówki

Jak wytrwać w postanowieniach? Ty, ja i prawdopodobnie ogrom innych ludzi żyjących na tym świecie chociaż raz w życiu próbowało zrealizować jakieś postanowienie. Rzucenie papierosów, powrót na siłownię, wstawanie rano 30 minut wcześniej, niejedzenie słodyczy i milion innych pomysłów zaczynających się w większości „od jutra”, „od poniedziałku”, „od nowego miesiąca̶...[Read More]

3 wskazówki, które pomogą Ci w treningu brzucha

Czy zdarza Ci się pomijać trening brzucha, który zawsze jest na końcu Twojego treningu? Dzięki tym wskazówkom unikniesz problemu i osiągniesz lepsze efekty!

Szybki trening brzucha. 6 ćwiczeń, które możesz wykonać w domu

Zostaw te brzuszki w spokoju. Ani to zdrowe, ani efektywne. Przestań tracić czas i wykonaj trening brzucha, który ma sens.

5 ŚWIETNYCH ćwiczeń – plecy w domu z Kettlebell

Ćwiczysz w domu i brakuje Ci pomysły na ćwiczenia na plecy? Przedstawiam Ci pięć rewelacyjnych ćwiczeń do wykonania z użyciem odważników kulowych.

Nie masz pomysłu na trening w domu? Przychodzimy z pomocą!

Pełne Spektrum Bodźców (plan treningowy do realizacji w domu) Trening w domu jest czymś, co odpowiada Ci najbardziej? Posiadasz kettle, ale nie masz pomysłu co z nimi zrobić? A może doskonale wiesz jak z nich korzystać, ale szukasz inspiracji do treningów? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość 🙂 Poniżej znajdziesz plan treningowy rozpisany specjalnie pod trening w domu z użyciem kettlebell! Ale pocz...[Read More]

Wyzwania treningowe: wypracuj nowy nawyk

21 dni, 30 dni, rok? Ile trwa wyrobienie nawyku? Po jakim czasie jest duża szansa wykonywania czynności automatycznie, jako coś co jest stałym elementem Twojego dnia? Nie oczekuj efektownych efektów po wyzwaniach Wyzwania motywują do pierwszego kroku Szukaj rutyny, aby wyrobić nowy nawyk Nawyk nie w 21 tylko w 66 Korzystaj z metody małych kroczków Wyzwania treningowe Od dłuższego czasu w Interneci...[Read More]

Tabletki to najlepsze rozwiązanie na ból

Tabletki to najszybsze, najskuteczniejsze, najlepsze rozwiązanie na ból. Jeśli boli Cię bark, kolana, biodra lub (ło matko!) odcinek lędźwiowy – biegnij czym prędzej do apteki lub umrzyj.  https://www.youtube.com/watch?v=sZZBJjHxx94https://www.youtube.com/watch?v=gev4EpkIQN4 Niech mi ktoś teraz łaskawie wytłumaczy jakim cudem mamy edukować ludzi na temat treningu, aktywności fizycznej i zdro...[Read More]

Łokieć golfisty – przyczyny i rozwiązanie

Łokieć golfisty to jeden z najpopularniejszych urazów. Jeśli pasuje do Ciebie, którykolwiek z poniższych punktów oznacza, że znajdujesz się w grupie ryzyka i jeśli nic nie zmienisz, to już niedługo problem będzie dotyczył także Ciebie. Uprawiasz m.in. sporty siłowe, rakietowe (badminton, tenis, squash), wspinaczkę, piłkę ręczną Dużo pracujesz przy biurku/komputerze Masz słaby chwyt Brakuje Ci siły...[Read More]

  • 1
  • 2
  • 9