NAJNOWSZE FILMY

Najnowsze Artykuły

Nie czas umierać – Seniorze, rusz się!

Jak wygląda aktywność fizyczna seniorów? Moim zdaniem biednie, dlatego mówię: Seniorze, rusz się! Ni...[Read More]

ALE jaja! Oto sprawdzony sposób jak schudnąć szybciej

ALE jaja!Oto sprawdzony sposób jak schudnąć szybciej Jaja jak berety. Kto by się spodziewał, że jaja...[Read More]

Jak wytrwać w postanowieniach? 4 praktyczne wskazówki

Jak wytrwać w postanowieniach? Ty, ja i prawdopodobnie ogrom innych ludzi żyjących na tym świecie ch...[Read More]

3 wskazówki, które pomogą Ci w treningu brzucha

Czy zdarza Ci się pomijać trening brzucha, który zawsze jest na końcu Twojego treningu? Dzięki tym w...[Read More]

Szybki trening brzucha. 6 ćwiczeń, które możesz wykonać w domu

Zostaw te brzuszki w spokoju. Ani to zdrowe, ani efektywne. Przestań tracić czas i wykonaj trening b...[Read More]

Home

Robert Rejmaniak

Home

Dawid Świderek

optimizeme.pl

Siłownia i fitness - zobacz na Ceneo.pl

PLANY TRENINGOWE

Nie masz pomysłu na trening w domu? Przychodzimy z pomocą!

Pełne Spektrum Bodźców (plan treningowy do realizacji w domu) Trening w domu jest czymś, co odpowiada Ci najbardziej? Posiadasz kettle, ale nie masz p...[Read More]

Siła i Zdrowie – Plan Treningowy

Plan treningowy "Siła i Zdrowie" podtrzyma Twój poziom siły i zmusi do pracy nad słabszymi stronami. Zlikwiduj je i bądź jeszcze silniejszy!

Optymalny Plan Treningowy – Etap III: Hipertrofia

Optymalny Plan Treningowy sprawi, że będziesz silniejszy, sprawniejszy i zdrowszy. Oto trzeci etap, którego celem jest hipertrofia.

Optymalny Plan Treningowy – Etap II: Baza Siłowa

Siła i pełne spektrum bodźców - oto plan treningowy, który pomoże zbudować Ci bazę siłową. Darmowy plan treningowy na siłownię.

Optymalny Plan Treningowy – Etap I: Budowanie Podstaw

Pierwszy etap budowania solidnej bazy pod dalszą pracę. Optymalny plan treningowy dla początkujących. Darmowy plan treningowy na siłownię.

Zmodyfikowany Rosyjski Program Podciągania

Zacznij podciągać się na drążku! Podchwytem, nachwytem - jakkolwiek. Ten plan pokaże Ci jak zacząć i pomoże zbudować Ci siłę!